מתעניינים בבית הספר? רוצים להכיר את הצוות? כאן תוכלו למצוא את כל המידע אודותינו.
במידה ויש עוד שאלות אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר.

ביה"ס הרב תחומי עמק חרוד הוא בי"ס אזורי שש שנתי, בבעלות המועצה האזורית "הגלבוע" ונמצא תחת פיקוחו של המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועלית הנוער. ביה"ס נמצא בתנופת פיתוח וצמיחה במישור הפדגוגי, הפיסי והדמוגראפי. לומדים בו כיום כ- 1100 תלמידים מ- 45 ישובים שונים.

בית הספר נוסד בשנת 1927 והוא ממשיך לשמור ולהוביל בדרכו החינוכית, הערכית האופיינית: טיפוח הקשרים בין התלמידים, לבין עצמם ובינם לבין המורים, מתן מענה לכל תלמיד על פי יכולותיו וכישוריו, פיתוח כישורי למידה, טיפוח מצוינות, טיפוח אהבת הארץ. וכל זאת בסביבה מוגנת ובטוחה.

אנו מביטים אחורה, על שנה"ל תשע"ה, בסיפוק רב. שרשרת הצלחות אפיינה השנה את ביה"ס. האווירה בחצר טובה מאד, התלמידים וההורים מרוצים ומרגישים את התנופה. ביה"ס עומד בראש סדר העדיפויות של המועצה האזורית "הגלבוע" ושל רשת "עמל". ההשקעה המסיבית, בשילוב של צוות מורים מקצועי, מסור ואחראי מהווה נוסחה נכונה לבי"ס שמצליח לשבור מוסכמות, לפרוץ גבולות ולהראות שאפשר להפוך חלום למציאות.

לביה"ס מגוון רחב של מגמות לימוד. מדעי החברה, היסטוריה, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, ערבית, מכטרוניקה, חינוך גופני, הנדסת תוכנה, אומנות, עיצוב המוצר, קולנוע, מוסיקה ,מחול, גיאוגרפיה ותיאטרון.

ביה"ס מוביל פעילות חברתית עשירה ומגוונת, המעמיקה את החינוך הערכי ותחושת השייכות של התלמיד לביה"ס, לאזור ולמדינת ישראל. האווירה הטובה, הכיף וההנאה הם "רק" תוצר הלוואי של הפעילויות.

בי"ס הרב תחומי עמק חרוד ידוע גם בטיולים השנתיים המיוחדים. תלמידי ביה"ס יוצאים לטיולי שטח אמיתיים הכוללים הכנת אוכל באופן עצמאי, מסלולי הליכה למטיבי לכת ולינת שטח. הטיול מהווה חוויה ייחודית שכבר אינה נהוגה במקומות אחרים. התלמידים חוזרים הביתה עייפים מרוצים ועמוסי חוויות וסיפורים.

עם פרוס השנה החדשה אני רוצה לאחל לכולנו שנה טובה, פורייה, מלאה בעשייה, סיפוק, מימוש והגשמה.

אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם/ן על השותפות הלא מובנת מאליה,
התמיכה והפרגון שקיבלתי מכם/ן בתקופה האחרונה ואני שמחה מאוד לעמוד בראש חטיבת הנעורים- הבית והשליחות של כולנו.

פתחנו את השנה בצורה יוצאת מן הכלל, ללא שום תקלות כשכל אחד מאתנו נתן את חלקו על מנת שהתלמידים שלנו יחזרו בבטחה ושמחה חזרה לספסל הלימודים.

בשנים האחרונות הייתה לי הזכות להיות חלק מצוות הנהלה שהוביל שינויי עומק בחטיבה, נכנסנו לאופק חדש (מי זוכר? זה כבר היסטוריה),
הכשרנו את מחנכי/ות הכיתות להוראה במקצוע תרבות ישראל.
כמו כן נכנסנו כולנו לתהליך של שינוי פדגוגי עמוק במעבר ללמידה באשכולות: למידה ופיתוח פדגוגיה חדשה המבוססת על עקרונות של בחירה, גמישות, רלוונטיות, מעשיות ולמידת חקר בקהילה לומדת.

 

 

 

אילנה לוסטיג
מנהלת בית הספר

 

  • ביה"ס ישאף לפיתוח אדם אוטונומי, שלם וערכי המודע לרצונותיו ולכישוריו, מכיר את זהותו ומסוגל לעצב לעצמו השקפת עולם ערכית וביקורתית.
  • ביה"ס יעודד את תלמידיו למצות את יכולתם הלימודית ויפתח את היכולת האישית של כל תלמיד, כדי להגיע להישגים גבוהים ככל האפשר ולמצות את כישוריו ויכולותיו במלואם.
  • ביה"ס יפתח מעורבות חברתית פעילה ויוזמת קרב תלמידיו.
  • ביה"ס יראה את עצמו כחלק בלתי נפרד מהקהילה וישאף לשיתוף פעולה עמה.
  • ביה"ס יכין את תלמידיו לעולם  המתקדם והמשתנה ע"י טיפוח המיומנות הנדרשות במאה ה 21.
  • למידה שיתופית, טיפוח הסקרנות, היצירתיות, עבודת הצוות  ושיפור מיומנות בסביבת למידה מתוקשבת.

נוכחות והתנהלות התלמידים המהלך השיעור:

  1. נוכחות התלמידים בכל השיעורים הנה חובה !
  2. ימי פעילות חינוכית – חברתית בבית הספר ומחוץ לו הנם חובה ! היעדרות בלתי מוצדקת מכל  פעילות במסגרת ביה"ס תיחשב  כהפרת משמעת ותטופל בכל חומרת הדין.
  3. בהישמע הצלצול ייכנסו התלמידים בצורה מסודרת לכיתות וימתינו למורה ליד השולחנות, כאשר החומר הלימודי : ספרים המחברות וכלי הכתיבה מונחים על השולחן.
  4. במקרה של שיעור כפול יכין התלמיד את החומר גם לשיעור הבא.
  5. כניסה לכיתה לאחר שהשיעור החל תותר לאחר שהתלמיד יירשם על איחור .
  6. התלמידים יקדמו את המורה בקימה ויישבו במקומותיהם באישורו.
  7. חל איסור מוחלט להשתמש במכשירי טלפון ניידים או במכשירים אלקטרוניים אחרים במהלך השיעור. בתחילת השיעור יש לכבות את המכשיר ולאחסנו בתיק. מכשיר שייתפס על השולחן – יוחרם ויוחזר לידי הורי התלמיד בלבד.
  8. חל איסור מוחלט לאכול ו/או לשתות במהלך השיעור למעט שתית מים.
  9. תורני הכיתה ידאגו בשעת ההפסקה לניקיון הכיתה ולאוורורה ולניקיון הלוח. כל תלמיד אחראי לניקיון סביבתו.
  10. התלמידים יישבו בכיתה בהופעה תקינה (חולצה מכופתרת בתוך המכנסיים).
  11. בימים חמים או לאחר שיעור ספורט, ניתן יהיה לשבת  בכתה בחולצת טריקו לבנה ללא החולצה הצבאית.
  12. אם מורה מתעכב או נעדר מהשיעור, נציג הכיתה ידווח  על כך מידית לסגן  המנהל האחראי על המערכת.

נוהלי משמעת

  1. תלמיד, שיורחק משיעור בשל הפרעה למהלך התקין  של השיעור,יוצא מהכיתה, יירשם במשרד השוחרות, ויחזור מיד לשיעור .
  2. המשך הטיפול ייעשה  ע"י מחנך הכיתה או על ידי המק"ס /ראש הצוות או ע"י סגן המנהל האחראי בהתאם לחומרת ההפרעה ולאופייה.
  3. תלמיד שיצבור שלוש הפרעות-יישלח מכתב התרעה להוריו, המכתב יוחזר ע" תלמיד, כשהוא חתום ויתויק בתיקו האישי.
  4. לאחר חמש הפרעות יוזמנו ההורים לשיחת בירור בביה"ס.
  5. בחלוף 30 יום ללא הרשמות, תמחקנה ההרשמות הקודמות, וספירת הרישום תתחיל מחדש.
  6. במקרה של הפרעות חוזרות ונשנות או מקרים של התנהגות חריגה כגון : אלימות פיזית, חוצפה בוטה, עישון, פגיעה באמינות וכו' יטופל התלמיד ע"י  הנהלת ביה"ס.

המגמות שלנו

כאן יהיה אפשר לפרט על המגמות, להסביר מה בית הספר נותן ומה ההתמחות שלו.
כדאי לכתוב כמה שורות אבל לא יותר מדי כדי שאנשים לא יעזבו באמצע.

רוצים ללמוד על כל המגמות שלנו? מוזמנים לקרוא בדף המגמות.

מבנה ארגוני

הנהלה

  • אילנה לוסטיג

    מנהלת בית ספר עמק חרוד
  • אינה שוורץ

    סגנית מנהלת/מנהלת חטיבת ז'-ח'
  • קרן ארנון

    סגנית מנהלת/מנהלת חטיבת ט'-י'

רכזי שנתונים

  • צפרא שהם

    רכזת שנתון ז'
  • סוזי בבלי

    רכזת שנתון ח'
  • ענת מויאל

    רכזת שנתון ט'
  • שושי אלוני

    רכזת שנתון י'

עובדי מינהלה

  • לאה חנלס

    אחראית בחינות
  • אלון גרזון

    מנהל מחשוב
  • אסנת הרצוג

    ספריה לימודית
  • רחמים תעסה

    חצרן ביה"ס
  • יוסי פוגל

    חצרן ביה"ס